Τετάρτη 17 Μαρτίου 2010

Η επιστροφή...

Ίσως η ασυνέπεια να είναι το χειρότερο μειονέκτημα ενός blog που καλείται να μεταφέρει τα νέα για ένα συγκεκριμένο θέμα (τον Εργοτέλη στη δική μας περίπτωση).

Εδώ και δύο μήνες δεν υπήρξε καμία ανάρτηση. Ο λόγος ήταν ότι δέχθηκα κάποια e-mail που με «συμβούλευαν» να πάψω να ασχολούμαι για να μην έχω προβλήματα… Άλλοι ζητούσαν επιτακτικά να μάθουν ποιος είμαι. Έτσι, είπα και εγώ να σταματήσω.
ΛΑΘΟΣ ΜΟΥ ΜΕΓΑΛΟ! Τι σημασία έχει ποιος είμαι; Ταξιδεύω συνεχώς λόγω δουλειάς και δεν μπορώ να βρίσκομαι σε κάθε παιχνίδι στο Παγκρήτιο, αλλά είμαι σε πολλά εκτός έδρας.
Εκείνοι που με κοίταζαν στη 19 στο παιχνίδι με τον Ολυμπιακό και προσπαθούσαν να καταλάβουν ποιος είμαι, τώρα κατάλαβαν.
Επιστρέφω, λοιπόν, για να μείνω. Αν και πλέον είμαι μόνος μου, θα μείνω…